FORMULE DIVIZE 3 Poznan

30.05.2011 17:16

 

Poznan 28.5.-29.5.2011 Divize 3

Foto: nf1400.cz / Jirka Toman

V páteční kvalifikaci jsem obsadila ve své třídě 1.místo před P. Trnkou. V sobotním závodě jsem měla střet T. Chabrem jun. hned v prvním kole, takže jsem ztratila pozice. Nemohla jsem  jet úplně na 100%, protože jsem si poškodila přední kolo.  Po zbytek závodu jsem se nejvíce předjížděla s L. Hanžlem.  V posledním kole jsem Lukáše předjela a tak jsem dojela až do cíle na 2. místě za P. Trnkou. V nedělní kvalifikaci jsem se umístila na 2. místě za T. Chabrem jun.. Závod tentokrát dopadl pro mě lépe. Start se mi sice moc nepovedl a tak jsem se v úvodu závodu propadla až na předposlední místo. To ale tak dlouho nezůstalo a začala jsem se postupně propracovávat dopředu ke špičce. Přibližně za 10 kol jsem se již dostala na první místo, které jsem si už udržela s náskokem až do cíle. Po závodě jsem se dozvěděla, že jsem první žena, která dokázala vyhrát tuto třídu.