M MČR D3 Slovenský Slovakiaring

23.08.2011 15:51

Dne 20-21.8.2011 se konalo M MČR D3 na Slovenském Slovakiaringu. Tento okruh se mi moc líbil, a to proto, že měl převážně technické úseky. Právě v těchto místech na trati, jsem získavala nejlepší časy o proti ostatním jezdcům. Už od prvních tréninku se nám velmi dařilo. Trénink co trénink jsem zlepšovala svůj čas na kolo. Při prvním kvalifikačním tréninku jsem obsadila první místo. Po tomto kvalifikačním tréninku se odstartoval den po té první závod, který byl vypsán na 10 kol. Při startovní procedůře udělali pořadatelé chybu. Před rozsvícením červených světel neukázali 5 sec. do statru. Byla jsem tím zmatena a proto odstartovala v zmatku dříve. Můj trest byl, abych do tří kol projela boxem (drive trought). Projetím boxové uličky jsem přišla o vedení v závodě. Ztratila jsem 24 s a propadla se téměř na konec startovního pole. V průběhu závodu jsem se posouvala výše a výše. Cílovou čárou jsem tak projela na 3.místě těšně v závěsu za druhým. V druhém kvalifikačním tréninku jsem obsadila taktéž 1.místo. Svůj nejlepší čas jsem zajela v druhém kole a pak jen čekala. Můj nejrychlejší čas 2:06.174 byl rekordem trati v kategorii D3. To mě do druhého závodu velmi namotivovalo, a tak jsem jen věřila ve vítěztví. A podařilo se. Tento závod jsem od druhého kola vedla až to cíle. Kolo co kolo jsem zvyšovala náskok na druhého Petra Trnku. Tento náskok se vyšphal až na 13,5 s.