MČR Cheb

21.06.2011 15:20

 

 

O víkendu 18.-19.7.2011 se uskutečnilo  MČR v Chebu na trati Ypsilonka. Už v pátečních trénincích se nám dařilo dobře nastavit motokáru. Zajížděla jsem jedny z nejrychlejších časů. Při sobotním měřeném tréninku jsem zvítězila, a tak jsem byla natěšena na dvě nedělní jízdy. V první bod. jízdě jsem obsadila krásné 2. místo, když mě v prvním kole předjel T. Reitmeier. Druhá jízda byla ale o to horší. Hned v úvodu v první zatáčce po startu závodu mě vystrčil J. Němeček až na kačírek zněhož se dostává velmi těžko, a tak jsem ztratila asi 4 místa. Za jedno kolo jsem se stačila vrátit na 3. místo, ale v poslední zatáčce prvního kola do mě lehce ťuknul T. Reitmeier. Na mokrém povrchu jsme oba vyletěli z tratě  a já jsem narazila prudce do gum. Tou ránou se ohnula spojovačka, volantová tyč a lehce se ulomil přední nárazník. Opět jsem se vrátila na trať, ale motokára již nefungovala jak by měla a za dvě další kola jsem ztratila i přední nárazník, bez kterého se nádá pokračovat v závodě. Druhou bodovanou jízdu jsem tedy nedokončila.