MČR Vysoké Mýto

02.07.2012 14:20

Tak už je to za námi. Tento víkend se ve Vysokém Mýtě konalo druhé MČR. Bylo dost náročné jezdit dvě kategorie, které startují v podstatě hned po sobě a ještě v takovém vedru. Byl to opravdu nářez. Nicméně bych celý závodní víkend hodnotila pozitivně. V kategorii KF 2, která byla pro mě úplně nová jsme měli od nedělního rána problém s karburátorem. To zapříčinilo, že jsem ve Warm-upu a v 1. bodované jízdě zadřela motor. V 2. bodované jízdě se vše už takřka podařilo. Ze 4. místa jsem odstartovala druhá a hned v dalším kole jsem se probojovala na 1. místo. To jsem udržela jen pár kol. Poté jsem se propadla na 4. místo, které jsem udržela až do cíle.
V kategorii Rok, to bylo trochu snazší. Z pole position jsem udržela své první místo po startu. Během závodu, jsme si párkrát prostřídali pozice a na konec to vyšlo na 1. místo v obou bodovaných jízdách....