MMČR Brno D3

27.09.2011 16:45

Dne 24.-25.9. se konalo MMČR v Brně. Byl to poslední formulový závod sezony. Zde se také mělo rozhodnout o mistru ČR v Divizi 3 a o vítězi České Trofeje. Páteční měřený trénink jsem v mé kategorii vyhrála a v celé D3 jsem skončila na 2. místě za T. Chabrem. V prvním sobotním závodě jsem jela druhá za T. Chabrem a zajížděla jsem rychlejší kola než on. Ze začátku závodu měl náskok, ale kolo co kolo jsem ho dotahovala. V posledním kole jsem byla už připravena ho předjet. Stala se ale technická závada na mém voze. V zatáčce mi upadlo kolo a tak pro mě závod skončil. Do cíle mi v tu chvíli zbývalo pouze půl kola. Tato závada zkomplikovala moji bodovou situaci v tabulkách. Tedy abych dosáhla titulu mistra ČR v D3, musela bych dojet na prvním místě, což s obsahem do 1000 cm3 proti 1400 cm3 Tomáše Chabra ji téměř nemožné. Do druhého závodu jsem tam startovala s přeposledního místa. Start se mi velmi povedl a tak jsem do první zátáčky přijela už na 4. místě. Za jedno kolo jsem předjela dva jezdce a tak do druhého kola jsem byla již na 2. místě celkového pořadí. Stahovala jsem jeho náskok, ale nestačilo to. Do cíle jsem dojela na 2. místě a za mnou dojel P. Trnka. Toto umístění mi ale do celkového vítěztví nestačilo, a tak se P. Trnka stal mistrem ČR D3. Jsem ráda, že se můžu těšit z prvenství v České Trofeji.