MS U18 francouzská Essay

01.09.2011 14:15

 

Dne 27.-28.8.2011 se konalo Mistrovství Světa do 18ti let ve francouzské Essay. Celkem se zúčastnilo 73 závodníků z celého světa. Na této trati jsem byla poprvé. Tréninky začínaly v pátek odpoledne. Při prvním volném tréninku se jelo za deště a já zajela 3. nejrychlejší čas. Měřený trénink se jel v sobotu. Tam jsem skončila na 18. místě. Ve čtyřech rozjížďkách jsem se umístila na 4. místě, 5. místě, 9. místě a 6.místě. Tyto výsledky mě kvalifikovaly jako 12. do finále A. V prvním pre-final jsem dojela do cíle na 16. místě a v druhem pre-final na 21. místě. Tyto dvě pre-final se sečetly a vyšel z toho start do finale z 20.místa. Ve finale jsme měli problém s motorem, který ztrácel výkon. Nemohla jsem se propracovat dopředu tak rychle jak jsem chtěla a obsadila jsem 15. místo.